dinsdag 18 december 2007

And he wrote back

Op 6 december schreef ik Santa een brief met eindejaarswensen en ik kreeg antwoord! Canada Post is niet voor niks de Guinness World Records Holder met meer dan 1 miljoen Santa-brieven per jaar. De kerstwensen voor Santa op de Noordpool wens ik ook aan iedereen in België of waar ook ter wereld. Vrolijke Kerstfeest!

Dear Santa,
I am from Belgium (Flanders) and I stay one year in Canada. So I take this opportunity to write you, Mrs Claus, the reindeers and the Elves. I wish you all a Merry Christmas! I hope you can find the time to say “Hello” and visit me and my girlfriend.
Anyway, I wish you can bring everyone a lot of happiness and make the world a bit better.
Or at least, that this letter has brought a smile on your face.
Merry Christmas.
Steven and Ineke

3 opmerkingen:

luc zei

Wacht nog op zijn antwoord maar vandaag kwam een heus kerstgeschenk waarvan ik voor jou enkele flesjes zal sparen als je back in Belgium bent ...
het vloeibare goud onder de bieren... WestVleteren 12°.

jeannine zei

Wel, wel, .. wat een marketing vanwege de Santa-ploeg.

Steven zei

Het zou inderdaad leuk zijn als iedereen hier zijn antwoord van Santa zou bekend maken.
En het "beste bier van de wereld" kan je inderdaad niet afslaan. Men vindt het hier nog altijd grappig dat "monks" bierbrouwen.