donderdag 31 januari 2008

Employee of the Month January

Vooreerst moet duidelijk zijn dat de grote eer die bij de titel hoort, niet minder is met de kortste maand van het jaar als waarderingstijd, integendeel zelfs. Verder was het toekennen van de alom gegeerde titel deze maand niet moeilijk. Het gebeurde wel met een traan in de ogen, al is ons hoofd vol leuke herinneringen en ons hart vol vriendschap. De maandelijkse titel uit dankbaarheid voor de voorbije jaren gaat naar een overzeese collega, een grote persoonlijkheid en u raadt het al: Michael.
Ik herinner me nog hoe ons verhaal samen begon, of beter gezegd hoe onze beide wegen zich als bij toeval kruisten om dan samen te lopen tot nu. Want ja, na een ontmoeting komt een afscheid, hoe ver beide punten in tijd en ruimte ook uit elkaar mogen liggen.
Om het verhaal kort te maken, Michael werd meer dan een uitstekende collega, want bovenal werd Michael een echte vriend. En in dat simpele woord ligt het grootste compliment. We hebben samen veel meegemaakt, van leuke babbel tot ernstig gesprek, van diner tot reis, van carpoolbuddy tot raadsman. Maar ik hoop dat ons afscheid nog niet is gekomen, al vertrek je op 29 februari naar India voor een “ME-too”. Aangezien ik door mijn eigen werkzaamheden je niet zelf zal kunnen uitwuiven, moeten de andere collega’s dat voor mij doen. Ik wens je van hieruit (6 uur terug in de tijd) alvast veel succes in die volgende uitdaging (7 uur vooruit in de tijd). Het is inderdaad na België een volgend avontuur voor jou en je vriendin Nadine én in een ietwat ander -om niet te zeggen beter- klimaat. Wij als founder en co-founder van ME, zijn blij dat we jullie als bagage een paar mooie Belgische herinneringen kunnen meegeven, al zorgden jullie zelf voor het allermooiste cadeau met Mia, jullie dochtertje. Hoe dan ook, ik zeg u geen vaarwel mijn vriend, dra zien w’elkander weer, onderweg of bij een volgend kruispunt in ons leven. Het ga je goed!

1 opmerking:

Unknown zei

bedankt voor uw motiverende worden!
het was voor mij een heel mooie ervaring uw kennis te maken, de afscheid is op 29 Feb maar enkel fysieker natuur... Je weet gerust dat je/jullie altijd bij ons van harte welkom bent, gelijk waar we voor de moment thuis zijn. En zijn we toch eens terug, komen we zeker langs.
Betreffend de herinnering/cadeau heb je volledig gelijk: Mia zal ons altijd an de mooie tijd herinneren.
Tot zo!