maandag 8 oktober 2007

My thanx

Het eerste stuk moet zeker gaan over de reden van deze weblog.
Het is immers niet vanzelfsprekend....

Ten eerste is het is niet vanzelfsprekend dat ik hier ben.
De hoofdreden is dat ik mijn eega hierheen wou volgen omdat het zo'n unieke ervaring is, om van de relationele kant maar te zwijgen. Daarom wil ik iedereen bedanken die dit mogelijk gemaakt heeft. Alhoewel ik eigenlijk niet weet wie dat allemaal is, moet ik absoluut JL, WR, JD, JVC, LV, JV, KVN, LH bedanken.

Ten tweede is het is niet vanzelfsprekend dat ik hier kan werken.
Daarom wil ik alvast iedereen bedanken die met mij samenwerkt of zal samenwerken. Mijn direkte collega's en allen die ME veel succes wensten met deze onderneming.

Merk op dat elke verwijzing naar echte personen zuiver toevallig is. Kwestie van geen problemen te krijgen met allerlei smartfilters. Toch is alles gebaseerd op waargebeurde feiten.

Geen opmerkingen: